Gratis fragt over 499 kr.  Gratis fragt over 499 kr.    Sikker betaling Sikker betaling 
   E-mærketE-mærket     Hent i butik Hent i butik
Viabil Mobile Pay Dankortbetaling

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Lj Hairdesign v/Laila Juhl
CVR-nr.: 26302722
Overvejen 22c
5792 OÅrslev
info@billighaarprodukter.dk
Tlf. +45 61 46 81 86

Betaling

Betalingen for dine varer foregår ved, at klikke på Indkøbskurven. Nu vises indholdet af din
indkøbskurv. Før du kan fortsætte til betaling, skal du acceptere vores handelsbetingelser. Det gør du
ved at afkrydse/klikke på boksen.
Der kan i webshoppen betales med:
Dankort, mobilepay, Viabill.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Betaling via ViaBill:

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din
månedsydelse den 20. i hver måned.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000
kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.
Har du allerede en Viabill konto, koster det 39kr. i gebyr hver måned.
Læs mere: https://viabill.dk/forretningsbetingelser/premium/
Når bestillingen er gennemført modtager du en e-mail ordrebekræftelse.
For alle betalingsformer gælder, at alle informationer sendes krypteret. Og vi modtager ingen
informationer om din konto, kortoplysninger eller lignende. Vi modtager udelukkende besked om at
bestillingen er betalt.
Sikkerhed ved online betaling
Når man betaler med sit kreditkort via internettet, kan man takket være dansk lovgivning vide sig sikker
når man betaler via internettet. Der ligger nemlig et regelsæt til grund for elektronisk betalingsløsninger,
som har til formål at opretholde størst mulige sikkerhed mod misbrug. Hvis du derfor opdager en
betaling som er trukket fra din konto og du ikke kender til denne betaling, er der kortudstederens
(pengeinstitut, finansieringsselskab o.lign.) pligt at tilbageføre beløbet til din konto. Kortudstederen må
så bagefter kræve penge tilbage fra den butik, som har trukket beløbet.

Levering

Med mindre andet er oplyst, bliver varer normalvis sendt inden for 3 arbejdsdage efter betaling er
registreret. Levering foregår normalt via GLS. Vælg GLS Pakkeshop 39 kr. eller GLS privat 69 kr. Vi
sender en e-mail med besked når varen sendes og hvornår du kan forvente at modtage den. Hvis vi
ikke kan overholde at ekspedere din bestilling indenfor de 3 arbejdsdage modtager du besked om dette
pr. e-mail. Levering foregår kun i Danmark.
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i
fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og
som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved at sende os en mail til info@billighaarprodukter.dk eller ved at
benytte  standardfortrydelsesformularen . I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du
ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse
om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os,
at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens
returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at
kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten: Levering af forseglede
varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke
er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter
leveringen.
Du mister altså din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses-
eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er
nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord
prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i
egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder,
at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens
handelsmæssige værdi.

I samarbejde med E-mærket, har de udarbejdet en standardfortrydelsesformular som kan findes her
E-mærked standardfortrydelsesformularen E-mærket anbefaler, at den udprintes, udfyldes og sendes
med returpakken.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse,
som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder
leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden
leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og
under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din
beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme
betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har
indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har
fremlagt dokumentation for at have returneret den. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller
pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:


Lj Hairdesign v/Laila Juhl
Overvejen 22 c 
5792 Årslev

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten
kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete
situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af
fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer
inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes
tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine
fragtomkostninger.
Varen sendes til:


Lj Hairdesign v/Laila Juhl
Overvejen 22 c 
5792 Årslev


Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. 
1.Varens art og mærke
2. Detaljeret beskrivelse af fejlen på varen.
3. Vedlagt faktura.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til indehaver Laila Juhl. Hvis det ikke lykkes os
at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor
er opfyldt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online
klageportal her: http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret 02.01.2019